داوطلبان در صورتی که پس از دریافت کارنامه هر گونه سئوالی داشته باشند می توانند تا روز شنبه ۱۸ مهرماه منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در پایگاه اطلاعرسانی این سازمان اقدام کنند. موارد واصله به غیر از روش اینترنتی ترتیب اثر داده نخواهد شد و از داوطلبان تقاضا میشود از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری کنند.
افرادی که در انتخاب رشته خود اشتباه کرده اند صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش می توانند درخواست بررسی این موضوع را ارائه دهند.
کلیه درخواستهای مربوط به اشتباه در انتخاب رشته صرفاً برای پذیرش و معرفی در نیمسال دوم دانشگاهها و موسسات آموزش عالی بررسی خواهد شد.