بهترین شرکت سئو ایران

بهترین شرکت سئو ایران

سئو حرفه ای

سئو حرفه ای

چند روز پیش یکی از دوستان که با هم آشنا شده بودیم به دفتر ما برای قرار داد آمده بود. مشغول صحبت بودیم که پروپوزال یکی از شرکت‌های سئو و طراحی وب‌سایت ایران را در بین مدارکش دیدم.کنجکاو شدم اجازه گرفتم تا این پروپزال را نگاه کنم.

جالب بوکه این شرکت دقیقا از پروپوزال قدیمی تیم ما استفاده می کرد.این پروپوزال که حاصل چندین سال تجربه تیم آژانس ما بود.

من از این دوست عزیز خواهش کردم که داستان ملاقاتشان با این شرکت را برای من تعریف کنند. ایشان کلمه “سئو” را در گوگل جستجو کرده بودند و به یکی از این شرکت‌ها سری زده بودند. برای من تعریف کردند که در روز جلسه ایشان بعد از اندکی صحبت و تعریف از خود در جواب سئوالات من در مورد سئو به من گفتند که مدیر عامل شرکت که سئو کار بزرگی است به زودی تشریف می آورند.

انتظار من یک آدم جا افتاده بود که با پسری 25 ساله مواجه شدم. خیلی خوشحال شدم چنین جوانانی در شرکت های به این خوبی مشغول به کار هستند.

وقتی ایشان را دیدم عرض کردم آقای …. کمی از مسیر برای من بگویید.

در بازار رقابتی امروز سئو مهم‌تر از همیشه خودنمایی می کند. میلیون‌ها کاربر از موتورهای جستجو برای حل مشکلات و پیدا کردن پاسخ سوالات خود استفاده می کنند. بنابراین به وضوح روشن است اگر صاحب یک وبلاگ ، سایت یا فروشگاه اینترنتی باشید سئو می‌تواند باعث رشد و رسیدن به اهداف کسب و کارتان شود.

 

چنین مراحل سئو را تعریف کردند:

سئو حرفه ای

سئو حرفه ای

  1. طرحی SEO STANDARD ( حتی انقدر سواد و دقت نداشته‌اند که بنویسند طراحی یا ارائه برنامه استاندارد ننویسند طرحی ! )
  2. آنالیز اولیه (امیدوارم ارائه کنند. آنالیز حالا چه چیز را بیان خواهد کرد نمی‌دانم. شاید بگویند می توانیم شما را بالا بیاوریم )
  3. گزارش ماهانه دقیق از وضعیت وب سایت. ( هیچ وقت ارائه نمی‌شود. )
  4. تضمین ۱۰۰% سئو  و رتبه صفحات وب‌سایت در صفحه اول موتور جستجو. ( قول همیشگی دوستان کلاه سیاه البته به این نوع بیان )
  5. عدم وجود محدودیت در کی‌وردها. ( یعنی سایت فروش یخچال را در کلمه آپارتمان بالا می‌آورند! )
  6. Index شدن صفحات وب‌سایت چند ساعت. ( شما فهمیدید؟ آقا لطفا یک توضیحی بدهید. )
  7. سئو بلاگ‌های مرتبط جهت پشتیانی حفظ رتبه در صورت بروز هر مشکلی. ( یعنی چی؟ )
  8. مدت زمان این طرح ۳۶۰ روز می‌باشد. ( جدا سر قرارتون می‌میونید برای یک سال یا تمام شد شما می‌روید و این بنده خدا ها هم از سمت دیگر.)
  9. افزایش رتبه تمامی صفحات وب‌سایت به صورت نامحدود  ( من دیگه حرفی ندارم !)
  10. شروع افزایش رتبه صفحات وب‌سایت 15 روز پس از اعمال تغییرات ساختاری وب سایت ( کلا صحبت‌های مربوط به Sand Box و توالی به روز رسانی صفحات در گوگل و آپدیت سرورهای SDU همگی داستان بوده ! خدا “مت کاتز” رو رحمت کنه)
  11. افزایش PageRank (تا چند؟ چند تا لینک می‌خرید؟ )
  12. افزایش ترافیک هدفمند از موتورهای جست‌و‌جو ( به به . آقا یک سیر ترافیک و یک سیر هم گوجه سبز  هم به ما بدهید لطفا )
  13. حذف رقبا از طریق سئو منفی در صورت امکان ( خوب این آقا کلا اخلاق داره به نظر شما؟ )
  14. تبلیغات در وب‌سایت‌های معتبر، شبکه های اجتماعی …… ( هر کدام یک قاشق غذا خوری )
  15. آموزش سئو به پرسنل مسئول ( ببین آقا قول دادی ها! )
  16. طراحی و سئو ۲ وب‌سایت و یک بلاگ تخصصی

لازم به ذکر است تمام فعالیت‌ها با هزینه ذکر شده صورت می‌گیرد و هیچ هزینه دیگر را در بر نخواهد داشت. در طرح‌های استاندارد در صورت عدم مشکل فنی در ساختار وب‌سایت و یا هاستینگ شما افت رتبه شدید نخواهید داشت.

هزینه یکساله : 86٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

اگر من به عنوان کسی که 10 سال است در سئوی ایران کار می کنم بخواهید چند شرکت و یا شخص را معرفی کنم که مثل این آقا نباشند فقط می توانم این افراد و یا شرکت ها را نام ببرم.

اول دو شخص به نام در ایران:

مرتضی ریاحی و مهدی رودکی

دوم دو شرکت و تیم خوب:

آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین ( همان شرکت راتین سابق) و آژانس فرنیان ( البته همان مسعود محمدی خودمان است.)

این دو شرکت سابقه درخشانی داشته و مشتریان آنان حقیقی هستند. آنها استراتژی مشخص و واضح به شما ارائه می‌دهند که ترسی از به اشتراک گذاشتن آن با شما ندارند.

 

استراتژی‌ها یک راز نیستند ولی اجرای آن به مهارت، تجربه و دانش نیاز دارد.

این مسئله بوسیله اطلاعاتی معتبر و ساده تقویت می‌شود که شما می‌توانید به راحتی آن را درک کنید. یکی از مهارت‌های این شرکت‌ها توضیح ساده و قابل درک استراتژیی است که برای شما بکار خواهند برد. آنها رسانه‌های اجتماعی و ترکیب چندگانه سئو را به شکل یک استراتژی سئو ترکیب خواهند کرد. شما می‌توانید سابقه آنها و موارد خاص را مطالعه کرده و ارزش آنها را تشخیص دهید. همین طور این افراد از اطلاعات تحلیلی مانند اطلاعات گوگل آنالیتیک (و نه نرم افزار با ظاهر زیبا اما پیچیده) استفاده می‌کنند تا نتیجه فعالیت‌های خود را نشان دهند. بدین وسیله مشتری به آنها اعتماد کرده و مطمئن می‌شود که فریب نخورده است. این شرکت‌ها از استانداردهای سئو و انتشار محتوا استفاده کرده و از تغییرات الگوریتم‌ها خبر دارند. در ضمن تمام هزینه‌های پرداخت شده به شکلی مشخص و قابل درک توضیح داده و ارائه میشود.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت دانشجو