آگوست 29, 2012

دومین كنگره ملی علوم آزمایشگاهی دامپزشكی

دومین کنگره ملی علوم آزمایشگاهی دامپزشکی توسط سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه سمنان در روزهای ۲۲ و ۲۳ آذر ماه ۱۳۹۱ در دانشگاه سمنان برگزار می‌گردد. همزمان با برگزاری کنگره٬ از مقام شامخ چهره ماندگار، دکتر علی اسلامی (استاد ممتاز بازنشسته دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران) تجلیل به عمل خواهد آمد.
آگوست 24, 2012

قدیمی و آنتیک کردن عکس با فتوشاپ

در این قسمت سعی می‌کنیم با آموزش تکنیک‌های مختلف و کاربردی فتوشاپ به شما کمک کنیم از عکس‌های خود لذت بیشتری ببرید. این فیلم‌های آموزشی فتوشاپ اختصاصی سایت دانشجو می‌باشد و توسط احمدرضا ابوطالبی تهیه شده‌است.
آگوست 22, 2012

ماهنامه علمی تخصصی ژئومپیا – شماره هشتم

ماهنامه علمی - تخصصی ژئومپیا منتشر شد. این نشریه حاصل کار گروهی تیم‌های متخصص، از اعضای انجمن ژئومپیا بوده و یک محصول حرفه‌ای می‌باشد. نسخه الکترونیکی این نشریه به صورت رایگان در هفته اول هر ماه منتشر می‌شود.
آگوست 21, 2012

گامی دیگر؛ دانشجو شش ساله شد

ششمین سالگرد سایت دانشجو
آگوست 21, 2012

سنجد

مقدمه سِنجـِد گیاهی درختی است از خانواده سنجدیان که در آب و هوای معتدل می‌روید. برگ‌های باریک و مخملی‌شکل و میوه‌هایی قهوه‌ای رنگ و خوراکی دارد که از هسته آن در تهیه برخی داروها استفاده می‌شود. گونه سنجد (Elaeagnus angustifolia) از درختان مهمی است كه در پوشش گیاهی عرصه‌های ایران نقش به‌سزایی دارد و اغلب به‌صورت خودرو در نقاط مختلف دیده می‌شود. میوه سنجد از زمان‌های گذشته در سبد غذایی ایرانیان جا داشته و در اعیاد سنتی به آن توجهی خاص مبذول شده ‌است. امروزه از درخت سنجد و میوه آن در صنایع غذایی، بهداشتی، دارویی، عطرسازی و صنایع چوب استفاده می‌شود.
آگوست 19, 2012

روش‌های بهبود تلقیح مصنوعی گاو

این موضوع کاملا واضح است که دختران گاوهای نر حاصل از روش تلقیح مصنوعی در مقایسه با آنهایی که با تلقیح طبیعی تولید شده‌اند، شیر بیشتری تولید می‌کنند. گاوهایی که با اسپرم‌های مرغوب تلقیح شده‌اند در طی عمر اقتصادی ۱۴۸ دلار سود بیشتری در فروش شیر نسبت به سایرین دارند. همچنین عمر اقتصادی آنان ۱ ماه بیشتر بوده و میزان تولید شیر آنها در مدت زندگی ۱۴۰۰ کیلوگرم بیشتر است.
آگوست 19, 2012

مجله تخصصی برق و الکترونیک نویز – شماره دوازدهم

شماره دوازدهم مجله نویز، نشریه تخصصی برق و الکترونیک منتشر شد.
آگوست 17, 2012

جشنواره بین‌المللی – مجازی تایپوگرافی (اَفـدستا)

دبیرخانه جشنواره مجازی افدستا مفتخر است اعلام نماید «اولین جشنواره تایپوگرافی» خود را با موضوع احساس، در سطح بین‌المللی و با حضور داورانی از ایران، ایتالیا٬ آمریکا، پرو، روسیه، مجارستان و کانادا برگزار می‌نماید. آثار ارسالی از سراسر جهان به داوری گذاشته شده و برترین آنها در نمایشگاه دائمی و مجازی افدستا به نمایش گذاشته خواهند شد. متقاضیان شرکت در جشنواره می‌بایست کلمه احساس را به زبان مادری یا زبان انگلیسی به صورت تک‌کلمه و یا در قالب جمله‌ای طراحی و تدوین نمایند.
آگوست 14, 2012

ماهنامه علمی تخصصی ژئومپیا – شماره هفتم

ماهنامه علمی - تخصصی ژئومپیا منتشر شد. این نشریه حاصل کار گروهی تیم‌های متخصص، از اعضای انجمن ژئومپیا بوده و یک محصول حرفه‌ای می‌باشد. نسخه الکترونیکی این نشریه به صورت رایگان در هفته اول هر ماه منتشر می‌شود.
آگوست 6, 2012

ثبت نام مسابقه حقوقی سایت دانشجو

با سلام خدمت همراهان سایت دانشجو تصمیم داریم به یاری خداوند و در جهت گسترش فعالیت های علمی خود در فضای مجازی مسابقات علمی در سایت […]
آگوست 5, 2012

سالگرد ششم؛ پیک هفدهم

شماره هفدهم پیک دانشجو، در ششمین سالگرد سایت منتشر شد.

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/daneshju/domains/daneshju.ir/public_html/wp-content/themes/betheme/sidebar-blog.php on line 43