آگوست 27, 2013

همایش‌های تخصصی مدرسان شریف

همایش‌های تخصصی مدرسان شریف امروزه تقریباً ‌در هر مؤسسه‌ای شعار همایش و مشاوره شنیده می‌شود، اما در حقیقت هدف از همایش و یک مشاوره صحیح در بیشتر مواقع متفاوت از آن چیزی است که امروزه در مؤسسات مختلف مطرح می‌شود. هر فرد با تجربه‌ای در این زمینه می‌داند که در مسیر موفقیت کنکور کارشناسی ارشد "داشتن مشاور خوب حتی از مدرس خوب واجب‌تر است"، چراکه مشاور زمان را برای داوطلب مدیریت می‌کند و تنها زمان است که در زندگی قابل جبران و برگشت نیست. پس صرفاً‌ یدک کشیدن نام مشاور و یا همایش ملاک نیست و باید به محتوای آن مشاوره مفتخر بود.
آگوست 22, 2013

دانشجو هفت ساله شد

دانشجو هفت ساله شد
آگوست 18, 2013

ساختار جامعه‌شناختی پیری (درس‌هایی برای نظریه‌پردازی)

هدف نهایی از این مقاله، بررسی نظریه‌های پیری است که به خوبی توسط مقالات موضوع خاص مشخص شده‌اند. این مقاله، تم‌های پژوهشی را تنظیم می‌کند که نظریه‌پردازان اجتماعی در مورد پیری باید در ایجاد ابزار مفهومی جهت درک پویایی قدرت افراد مسن و جامعه مدرن در مورد آن‌ها فکر کنند.
آگوست 14, 2013

همایش ملی گیاهان دارویی و کشاورزی پایدار

اولین همایش ملی گیاهان دارویی و کشاورزی پایدار در مهر ماه 1392 در همدان برگزار می‌گردد. علاقمندان می‌توانند از هم‌اکنون تا 21 شهریور ماه مقالات خود را از طریق سایت به دبیرخانه ارسال نمایند.
آگوست 12, 2013

افتتاح وبلاگ سایت دانشجو

افتتاح وبلاگ در هفتمین سالگرد سایت دانشجو 31 مرداد 92
آگوست 6, 2013

اهلیت

در دفتر حاضر سعی داریم در نگاه توصیفی به بررسی اهلیت به عنوان یکی از مهمترین مباحث در عالم مفاهیم حقوقی بپردازیم از آنجا که در مقاله حاضر سعی نگارندگان فقط بیان مفهوم مذکور در چارچوب اصول و قواعد حقوقی موجود است تا در ادامه سعی بر بیان نواقص و مسائل این هست‌ها بپردازیم اما از آنجا که نیل به این خواسته در یک دفتر خاص امکان پذیر نمی‌باشد لذا این امر را در دو مبحث بیان و تحلیل خواهیم کرد.
آگوست 4, 2013

دومین دوره مسابقات آزاد رباتیک شریف – شریف کاپ 2013

دوره دوم مسابقات رباتیک آزاد شریف، شریف کاپ، در تاریخ 3 الی 5 مهرماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد. دوره اول این مسابقات در تاریخ 5 الی 7 مهرماه سال گذشته توسط کانون علمی فرهنگی رسانا و با حمایت دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. در این مسابقات سعی شده تا رویکردی متفاوت و کاربردمحور از رباتیک و مطابق با نیازهای روز علمی و صنعتی کشور، مدنظر قرار گیرد.

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/daneshju/domains/daneshju.ir/public_html/wp-content/themes/betheme/sidebar-blog.php on line 43